neděle 1. ledna 2012

Jak vydělat na komoditách

Je to snadné. Chcete si vydělat, jako většina bank? Obchodujte na burze.

Nemáte tolik peněz? Nevadí najděte si brokera co nabízí obchody již od 300kč.

Bojíte se začít s vlastními penězi? Ověřte si mobilní telefon a získáte 500kč zdarma!

Plus500 je CFD broker a váš kapitál může být ohrožen, je třeba se chovat obezřetně a uvědomit si, že můžete o váš vklad (jedině o vklad, systém je nastaven tak, že po vás broker nemůže žádné další prostředky požadovat) klidně přijít, pokud špatně investujete. Proto investujte opatrně a s rozvahou!

Registrujte se ZDARMA zde a získejte svůj bonus až 10.000,-









Zde jsou ukázky výplat za posledních pár měsíců z mého obchodování. Samozřejmě v USD!


Začínal jsem s pouhými 300 $

1. Kliknout
2. Stáhnout software
3. Zaregistrovat
4. Ověřit telefon
5. Vydělávat

Registrujte se ZDARMA zde a získejte svůj bonus až 10.000,-
Risk warning: invetujte obezřetně, o váš vklad můžete kdykoli přijít.



Prosím nespamujte mi do komentářů svoje stránky nemám o ně zájem, já vám zde nabízím kompletně zdarma způsob jak si vydělat a za odměnu mě nutíte neustále kontrolovat odkazy zde.

Obchodování zdar.

61 komentářů:

  1. Kámo díky moc, už mám 500 zadáčo a kupuju ropu jak zběsilej, za 30minut sem vydělal 180kč.

    OdpovědětVymazat
  2. Nevím a opravdu mě vyplatí? Zdá se mi to nějaké jednoduché, přeci mě nikdo nedá 500 korun jentak. Koupila jsem dolar a on stále pěkně roste už mám 1200. Kdy budu moci výdělek vybrat?

    OdpovědětVymazat
  3. Ano vyplatit se je možné již od 1000 kč a po splnění asi 35 obchodů.

    OdpovědětVymazat
  4. Je to doma, předevčírem jsem požádal o výběr a dnes to mam na kartě zpět! Z tisícovky co jsem vložil a bonusů co dostal mam teďky 7tisíc doma. Bomba, už registruju ségru. Moc díky za info.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak sem tedy také zkusil vložit svých poctivě vydělaných 15.000,- no a docela jsem se zapotil, napřed jsem jentak prostě něco koupil a bohužel to propadlo a měl jsem asi 11.000,- Pak sem si přečetl noviny a viděl kurz $, tak jsem ho hned koupil a aktuálně mám asi 42.000,- sám jsem to nechápal, ale je to tak, později jsem zjistil co je páka a že $ má páku 1:40, čili veškerý výdělek se ještě násobí 40*. No prostě luxus.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to bys tam pak musel mít přes
      400 000 tak se nauč počítat.... Makaku z rodu opíc

      Vymazat
    2. samozřejmě že mě to neschválíte...

      Vymazat
    3. Nevím proč bych vám to neschválil nejedná se o žádný spam, ale naopak o konstruktivní připomínku, která dobře vysvětluje páku 1:40. Já jen dodám, že z toho co psal, mohu usoudit třeba to že nakoupil $ v době kdy byl za ca 18$ to si mohl s pákou koupit odhadem 30000$ pokud pak dolar stoupnul o 1$ tak si vydělal necelých 20.000czk čístého a jelikož je dolat na 20+ tak klidně mohl mít na účtě 55.000czk on měl jen 42t podle mě naprosto reálný základ. Ale tak klidně si to spočtěte sám. Spíš musel být dost kliďas když viděl jak mu to roste a zavřel až po měsíci.

      Doporučuji si přečíst článek http://bohacc.blogspot.com/2012/01/jak-funguje-paka.html kde jsem kvůli vám vše vysvětlil, pokud budete mít ohledně obchodování nějaké další dotazy, klidně se mě optejte. Rád se podělím.

      Vymazat
    4. Dobrý den , chci se zeptat jak to funguje. Založím si účet oni mi dají 500 s těmi obchoduji a když vydělám peníze si mohu reálně vybrat a když prodělám nic se netane?Zdá se mi to nějaké lehké.
      Děkuji za odpověď

      Vymazat
    5. Ano přesně tak, založíte si účet, zadáte tel číslo, přijde vám SMS, kód z SMS zadáte na webu a oni vám připíší 500kč na reálné obchodování. A teď už je jen na vás jestli z nich uděláte více či méně.

      Vymazat
  6. jóóóóóó právě mi přislo na účet 1120,- I Love it!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Dobry odrb,natom sa dá len prerobiť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe chytráku, dyť tam dostaneš 500 kompletně zadarmo, tak jak tam cheš něco přerobit?? zaregistroval sem se, potvrdil mobil (prišla SMS s kódem) ten sem zadal na webu a mam 500 a obchoduju. Dokonce i ta SMS je zdarma.

      Vymazat
  8. Tak já bohužel takové stěstí neměl. Chvilku jsem obchodoval s tou 500 zadarmo a drzel se furt kolem 700, pak sem koupil ze pujde dolar nahoru a zrovna ten den propadl a ja to projel, ted tam mam 150 a nic uz za to nekoupim. Ale vse bylo zadáčo, takže pohodička. Ale premejslim ze bych to rozjel jednou se svejma penezma, lepsi jak to hazet do rulety, tady to ma alespon smrnc a napeti

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji za docela zajímavou nabídku, zatím jsem se jen zaregistroval, obchodovat se zlatem už chci několik měsíců, ale teprve teď vidím jak je to relativně "jednoduché". Pak napíšu pár postřehů.

    OdpovědětVymazat
  10. Dobrý den , chci se zeptat jak to tedy je.Oni mi dají 500 kč se kterými budu moci obchodovat a když je prodělám tak nebudu nic platit.A když naopak vydělám tak sipeníze můžu vybrat?Děkuji za odpověď

    OdpovědětVymazat
  11. Osobně raději obchoduji se stříbrem, páka 1:12 a je silně volatilní, čili se dá dosti naobchodovat a netrpí velkými výkyvy, čili i špatné rozhodnutí ustojím.

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuji za bezva tip a hlávně za vysvětlení!

    OdpovědětVymazat
  13. četl jsem o té páce, a dává to smysl, čili je opravdu velká šance bejt v balíku během několika dní.

    OdpovědětVymazat
  14. Tak už mám první výdělky i prodělky, ale jsem v plus
    u s pluskem :)

    OdpovědětVymazat
  15. Hele mohu se optat ? jednou sem to testoval a tam je že třeba : koupím dolary za 200 jen příklad.Koupím za 200 a jestli to jde dolu tak to jde okamžitě do - ale bejt to tak že zadám prikaz ono se to samo koupilo a pak čekalo na muj prikaz k prodani,,, kua to by se vydělávalo co lidi ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, no ale přesně tak to funguje, ty můžes nastavit při jaké částce se to má koupit a při jaké prodat.

      Vymazat
  16. Ješte mě zrovna napadlo.Koupím dnes a prodat mohu za měsíc či 2 ? Jestli ano tak to bude důvod proč sem vždy prodělal.Já myslel že vždy musím prodat do uzavření.To jest myslím že v 19:30 soboty neděle.A poslední otázka.Mám těch 500 free a nejde mi používat ta páka.Ono to jde teprve po vložených vlastních prostředků nebo po dosažení určitých bodů ? taky mě zrovna napadá otázka s tím spojená...Prostě jestli nejsem nějak omezen s těma 500 od nich.Nemyslím tím omezen jako ve smyslu že nemohu obchodovat s více prostředky ale omezen jako v využívání programu a jeho možností.Zatím mě napadá jen ten pákový efekt.Jen mám trochu obavu jestli projebu tech 500 že to budou chtít vrátit.Díky za vysvětlení.Ondra

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj,

    Pozici muzes drzet klidne rok, alespon konkretne ty dolary, treba plyn a ropa (maj tzv vyprseni - v urcity den se vsechny pozice uzavrou)

    500 zdarma neni nikterak omezeno i paka funguje, jen je paka u kazde komodity fixni, nektera ma jen 1:10 jina 1:50 cili pak to frci razantne rychleji.

    Paku zjistis u kazde polozky vzdy zobrazit detaily.

    500 je opravdu jen bonus, ktery ziskavas zdarma, ma platnost 3 mesice pak se ti odecte z toho uctu. Pokud ho cely projedes, tak se nic nedej, nikdo po tobe nic chtit nebude.

    Burza je velky bussiness, jsou jedinci co obchoduji s castkami v radech sta tisicu, cili 500 korun je pro ne par kacek, kterych jeden takovy obchodnik za den zaplati nekolik.

    OdpovědětVymazat
  18. Vypadá to super.Ještě udělám pár testů v demu a vložím do toho svoje prostředky.Vždy mrknu na týdenní graf a dám príkaz na nákup ve spodní hranici.Bud se to koupí nebo ne.Ale mám na 98% jistotu že o ten vklad nepřídu.Ještě musím zjistit jak moc může dolar klesnout abch ty peníze neprojebal.Dnes sem to dal na 16,700 s předpokladem (s obchodní částkou 2tis) Jen ten příkaz zadám každý den znova abyh neplatil a tech 0,5% ono to činí 15Kč.- za noc a soboty neděle ještě víc.To znamená při obchodování s částkou 2tis to je za týden 75kč Na kolik ten dolar muže klesnout ?čím víc o tom premýslím tím větší mám strach že ty 2 tis.neporejí prípadný propad.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, máš v tom trošku hokej.

      Předpoklad, že dolar spadne na 16,7 je docela optimismus kdyz je 19.

      Na to abys vydelal balik ti staci pouhy pokles o 3% (coz je nejakych 50 haleru) a mas pak vydelek 100% viz paka http://bohacc.blogspot.com/2012/01/jak-funguje-paka.html

      Vymazat
  19. Čus lidi já sem tam narazil na problém s grafem.Jestli tam dám graf za 1 den nebo dokonce týden a jedu tím zaměřovačem tak tam je datum třeba i z roku 2010 :)takže dobrej kup jde udělat tak jednou za čas a ne tak jednou za týden jak sem si myslel :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevim co je dobrej kup, přečti si článek o páce co jsem tu psal. (http://bohacc.blogspot.com/2012/01/jak-funguje-paka.html)

      Tam zjistíš, že pitomej pohyb dolaru o 0,50kč = zisk ztrátu o 100%, čož se děje několikrát týdně.

      Vymazat
  20. Hele lidi s čím a jak obchodujete ? já mám vydělky zatim jen v demu ale mám je tak od 40 - 120 kč. Asi nato jdu blbě.

    OdpovědětVymazat
  21. nesmíš koukat kolik kč, ale kolik %, v bance se ti peníze zhodnocují 3% ročně!! tak kolik si představuješ ty? obchodní ideál je kolem 5-10% měsíčně, samožrejmě jsou obchody kde můžeš vytočit i 400%, ale to už skoro můžeš jít an ruletu v kasínu.

    chce to trpělivost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jinak já osobně rád obchoduji komodity jako zlato, ropa, stříbro.

      Ale největší páku (risk) máš na USD/CZK

      Vymazat
  22. Tak mě se poslední týden moc nedařilo, škoda, že sem nedal short na ropu, to bych byl teď v balíku. A to jsem o tom všude četl jak půjde dolů.

    OdpovědětVymazat
  23. Takže na forexu to je největší risk ? Já to beru podle grafu.Vím kde je strop.Takže jsem pojištěnej i o trochu víc kdyby to náhodou slo ješte vejš. Dejme tomu za poslední rok.O ropě a zlatu nevím ani prd.Nevím jak moc se to může pohnout.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no to těžko říct, jelikož jsou dva faktory.

      je páka u většiny věcí na plusku je 1:10, čili každá změna je pro tebe 10x tak větší, ale právě forexové páry mají většinou 1:40. Jestli tj rizikovější těžko říct, jelikož u nich zase nbývají tak markantní výkyvy, jako třeba na ropě v posledních dnech atd.

      Existuje takové pořekadlo "trh nemá paměť" prostě to co bylo včera bylo a už to nemůžeš nijak přejímat.

      Vymazat
  24. Tak jsem si koupil 4 tis a zítra jdu nato.Tak mi držte lidi palce.Jinak se chci optat Boháče v případě že vydělám tak jak si necháváš posílat peníze ? přimo od nich nebo to je lepší přez Paypal ? protože tam ti to převedou do naší měny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dávej si na to pozor můžeš o ně přijít velmi rychle.

      Záleží jak jsi vkládal, je bezpečnostním standardem vyplácet vždy většinu zpět na metodu kterou jsi vkládal, čili výběr bude omezen. Jinak u PP se zrovna o žádné převody nejedná, PP můžeš mít v několika měnách a pokud si vložil v CZK, tak ti výběr přijde v CZK a pokud máš měnu CZK aktivovanou jako vedlejší, tak se ti tam uloží, bez konverze a ty je zas vybereš na běžný účet s minimálním poplatek.

      Ale já osobně mám nejraději kartu.

      Vymazat
  25. Ahoj, chtel bych se zeptat kde bych mnel nejlepe shanet informace o komoditach a forexech. Skousim to uz asi tak 2 mnesice a uz sem stacil prodelat :), neco vydelal a pak prodelal. Snazim se sledovat co se deje, ale nikdy nedokazu usoudit jaky to bude mit dopat na tu danou vec, napr. ropa byla nedavno kolem 104 a ja ji koupil, ale okamzite zacala klesat a klesla az na 94, nemnel sem zapnuty Stop loss a nebyl sem doma, takze sem prisel z prace a zjistil sem ze sem skoro vse prodelal. Od te doby co koupim to se otoci opacnym smnerem :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovnu tu ropu si netrefil, dlouhé dny se spekulovalo o tom, že tj US bublina a že musí každým dnem spadnout, já sem tu vlnu také chytil, ale zavřel moc brzo, čili zisk byl ca 90%, ale mohl být až v hodnotě 800%, ale to byhc stejně zavřel páč bych neměl nervy.

      zajímavé weby mohou být třeba forexpros.com

      v tools najdeš kalendář, kde vydíš vyhlašované akce a pak tam máš i komentáře jednotlivců.

      Nic ti to jistě neřekne, ale dá ti to představu.

      Já forex začátečníkům přirovnávám k ruletě, jdi tam jen s tolika kolik bys dal na ruletu a pak můžeš zkoušet, je jisté, že na ruletě o vše přijdeš a nic ti nedá, ale tady minimálně dostaneš mraky zkušeností.

      Vymazat
    2. Tak k rulete si to dokazu snadno prirovnat, bo na ni sem tez jel a dal sem do ni 10 000Kc, ale ziskal pres 100 000kc :) ale sem jeden z mala :D Ale to uz je jine tema a to tu zatahovat nebudu. Jinak dik za radu.

      Vymazat
    3. nj tak to bylo proště štígro o tom je hazard jako takovej a bohužel i ten forex je dost o štěstí. Možná spíše srovnat k pokeru, kde máš jakousi možnost to ovládat.

      Vymazat
  26. Asi 2 dny jsem obchodoval velice opatrně a vidělal jsem pár penízků (35 kč) potom jsem večer vložil asi 250 kč do akcií a večer potom (dnes) mi to u všech komodit píše: obchodování bylo uzavřeno.
    Stalo se to už někomu také ?

    Dík za odpovědi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, obchodování se řídí obchodními hodinami což je většinou v pracovní den a kolem 6-22h. v ostatní dny je obchodování na všech burzách uzavřeno.

      Vymazat
  27. Ahoj, můžu se jenom zeptat (jako naprostý laik), zda se tu dá také obchodovat, že budu těžit z toho, když má trh medvědí trend?

    Dík moc za odpověď i za stránku - je perfektní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, třeba ideální posledních pár dní na ropě. Ale osobně neznám brokera který by to neuměl. Otázkou je jak moc dlouhý obchod považujež za trend, někteří brokeři nemají rádi obchody kratší jak 5minut a může se stát, že tě označí za skalpery, což děla i plus500 pokud máš velké objemy těhle 5min skalpů, ale až od částek v řádu desetitisíců.

      Vymazat
  28. Dobrý večer! Chtěl bych se zeptat na jednu, pro někoho určitě naprosto jednoduchou věc. Když si na Pluscce něco koupím a poté to třeba projedu. Kdo vlastně zkasíruje ty mé peníze? Pluska nebo třeba ta společnost, jejíž "akcie" jsem zakoupil. Nějak tomu nerozumím. Děkuji za odpověď. D.T.

    OdpovědětVymazat
  29. Na tohle se dá velmi těžko přesně odpověd, provázanost je tam velmi velká, ale zjednodušeně se stane asi něco takového.

    Vy nakoupíte, peníze proděláte, ale na druhé straně někdo naopak prodával, čili peníze vydělá, pak něco udělají různé proize apod a firmě vlastně v takovém případě nepřijde do kasy nic ovšem firmu vlastní akcionáři, kteří mají akcie a tak dalších detailů je tam mraky. Nehledně na to, že přímo sám broker může prodávat a nakupovat proti sobě, pokud klienti takto proti sobě obchodují.

    Ale celý forex je o přelevání peněz.

    OdpovědětVymazat
  30. Tebe povesit za koule do pruvanu!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. můžu vědět proč? rád rozvíjím užitečné diskuze.

      Vymazat
    2. Co udělal? Nahodou, snaží se nám sdělit, jak si vydělat :)

      Vymazat
  31. ahoj, mozem otazku?
    len zacinam, tak by som sa rad poinformoval, samozrejme ako to prekaza tak mozte ignorovat.
    chcem sa opytat ako to je s tym skratit poziciu, alebo co to znamena a ako funguje.
    za druhe. ako sa da robit zisk ak stracam, akoze kupil som a akcie idu dole ale ja aj tak zarobim.
    vdaka za odpovede a rady

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pravdepodobne mluvis v obou otazkach o stejne veci.

      muzes spekulovat na rust i na pokles (v eng tzv long/short) v cz plus 500 je to myslim koupit skratit.

      cili koupit je nakoupit a cekat ze hodnota poroste
      skratit je nakoupit a cekat ze hodnota bdue klesat.

      Pokud sem dotaz nepochopil, tak ho prosimte jeste upresni, diky.

      Vymazat
  32. Ahoj, mam otazku. Kdy je nejlepe koupit akcii? v Minusu? nebo naopak?

    OdpovědětVymazat
  33. no akcii v minusu nekoupis, jakmile spadne jeji hodnota k nule, tak je po akcii v realu se tak stane jeste drive a jeji akcie budou zruseny z obchodovani.

    Spis si mel na mysli jestli kdyz klesa nebo kdyz zrovna roste, coz je tezka otazka, pokud roste z nejakeho duvodu a je ocekavani ze ten duvod je velky, treba priklepnuti stavby jaderne elektrarny ci vydani noveho iphonu, ktery je supr, tak je velka sance, ze vlna pojede. Ale nidky to nevis jiste.

    Osobne ani akcie moc neobchoduji, cili se priznam tam sem spise novacek, ja se zajimam hlavne o komodity.

    OdpovědětVymazat
  34. co za těch 500 vlastně mužu koupit není to moc peněz

    OdpovědětVymazat
  35. ahoj, chtěla bych se zeptat, jesli můžu jít do mínusu, když prodělám těch 500 kč, jestli musím něco zaplatit, v horším případě jesli když se dostanu do mínusu musím doplácet a tak dále. děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, nemuzes jit do minusu, funguje to jako predplacena karta, co si tam nabijes o to muzes prijit o nic dalsiho uz ne.

      Vymazat
  36. Proč se tu všude objevily ty hlášky, že můžu přijít o peníze a co to znamená CFD???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. CFD znamená, že broker tvoří trh, dovoluje lidem obchodovat mezi sebou, někdy výhoda jindy nevýhoda, při menších objemech do ca 20t podle mě spíše výhodné, díky jednoduchosti a množství obchodních produktů.

      tzv Risk warning vyžaduje regulátor, který plus500 uděluje licenci, mělo by vám ukázat, že to firma myslí vážně a každý propagátor, toto musí uvádět, aby si každý úvědomil, že to není hra a kdykoli je možné, že vložené prostředky "prohraje"

      Podle mě opravdu dobrý nápad.

      Vymazat
  37. Když jsem vložil 3000kč a požádal o bonus FIRST100, tak mě nic nedorazilo. Co s tím?

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj, Bonus je limitován na jednu IP a domácnost (jméno), pokud už jsi o bonus žádal na jiném účtu, tak na něj nemáš nárok, ale občas se stane, že systém bonus nepřipíše, doporčuji napsat na support, že ti ho nepřipali.

    "Hello, i deposited money to my account (idealne doplnit account name) with bonus code FIRST100, but i havent any bonus on my account, can you help me in this case? Thank you."

    OdpovědětVymazat