pátek 13. dubna 2012

Jak vypadá moje motivace?

Tak přesně tohle mě motivuje k tomu, abych každý den přečetl pár článků, rozebral několik tipů a finančních zpráv a pak se několikrát denně věnoval 30minut obchodování.

Jedná se o vklady a výběry u brokera. Jak je vidno, poslední 4 měsíce jsem žádně peníze nevkládal a jen vybíral, přiznávám, že ne všechny měsíce to byla pohodička a párkrát jsem se zapotil, ale můj aktuální stav na ůčtě u brokera je kolem 4000$ a každý měsíc dovkládávám nebo vybírám, dle toho jak mi to jde. Od ledna jsem každý měsíc v plusu viz níže.

No a takto to vypadá.


Plus500 je CFD broker, každou investici do komodit zvažte, kdykoli se může obchod otočit a vy můžete přijít o váš vložený kapitál!

10 komentářů:

  1. Gratuluji, podobné statistiky určitě velmi potěší. Já se bohužel zatím zkomírám kolem 5% zisku měsíčně, což sice za rok udělá asi 60%, ale tak nějak se stále bojím tam vložit stejné peníze, které mám v bance na 2% ročně, ale kdybych to již na začátku udělal, tak sem veškeré svoje finance skoro znásobil. No možná později.

    OdpovědětVymazat
  2. Hm taky bych chtěl... Mě to ne a nejde.

    OdpovědětVymazat
  3. prave jsem se dozvedel ze k registraci je treba platit rocni pausal 100 USD. jak zrusim registraci?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Docela rád bych věděl kdo vám tohle nakukal, s Pluskem obchoduji více jak 2 roky a nikdy jsem nic neplatil, jediné co se platí za vedení účtu je 5$ za čtvrtletí, ale to jen pokud neuděláte žádný obchod, čili maximálně 20$ a to JEN pokud je máte na účtě, čili nikdy po vás nebudou chtít něco doplatit!

      Vymazat
    2. to sou ty drby.. Doporucuju cist a overovat informace. BTW registraci zrusis snadno pozadej support.

      Vymazat
  4. GREAAAATTT, Diky moc, seru se s tim celej mesic a dneska mi dorazila vyplata a mam vydelano na novej NB, je teda fakt, ze sem risknul a vlozil svejch 3000,- ale uz mi dorazilo na ucet 14, cili nejakej levnej smejd snad koupim a dokonce me nechali vsechny bonusy co sem od nich dostal cili asi 1500,- zadarmo. Jakmile nasetrim, tak budu zase pokracovat.

    OdpovědětVymazat
  5. No nevim, koukal jsem na ty grafy a propady na burze poslední týdny a nevím jak se na tom dá vydělat......

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No proto existuje tzv short, neboli spekulace na pokles, vlastně kupuješ pozici, která vydělává při poklesu kurzu, podle mě je to dokonce asi ta nejlepší forma.

      Vymazat
  6. Ahoj, chtěl jsem si zadarmo zkusit obchodovat...za tich 500. Myslím,že jsem vše udělal, ale asi ne dobře, je možno se nějak toho 500 dočkat? Jedu jen přes demo... díky za info.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Promin za pozdni odpoved byla dovca, ale vzhledem k tomu ze tech 500 zdarma je realnych 500korun, ktere muzes pozdeji i vybrat, tak ti proste do dema neprijdou! Je treba si zalozit realny ucet a overit telefon, nasledne ti dorazi bonus.

      Vymazat